2015. május 1., péntek

Prológus

Mia Wilson


  Fájdalmas nyüszítés szakad fel belőlem, ahogy egy újabb ütés éri a testem. De nem is a fájdalom zavar engem, hanem az érzés, ami azt követi, az örömé. Hogy lehet valamit élvezni, ami egyben fájdalmat is okoz?! Sosem értettem ezt a dolgot, de amint megismertette velem ezt a világot, rájöttem, hogy létezik. Hogy az a sok beteg ember, aki hozzám járt kezelésre, nem hazudott és egészséges volt, csak valami olyat szerettek, amit én el sem tudtam képzelni ezelőtt, de rá kellett jönnöm én is ennek a világnak a részese vagyok, csak nem tudtam róla. Eddig nem ismertem magam, sem a testem, ellenben vele, aki már az első találkozásunkkor tudta, hogy mit kell mondania annak érdekében, hogy megindítson valamit bennem, hogy beférkőzzön a fejembe. Tudta, hogy meg fogok törni, hiába próbálkozom erősnek mutatni a már leomlóban lévő falam. Mindenki azt mondta, hogy meneküljek tőle, hogy ne engedjem magamhoz közel, hiszen beteg. De, ha ő beteg, akkor én is az vagyok? Senki se mondaná el rólam, hogy szeretem az ilyen dolgokat. Én magam sem, de ő tudta, érezte. Ezernyi könyvet elolvastam az ilyen emberekről és sosem éreztem, hogy vonzana az ilyesmi, de úgy látszik, hogy ez csak a buborékom miatt volt, amit ő sikeresen kipukkasztott. Szabadjára engedte az eddigi elzárt énem és megmutatta, hogy a fájdalmat, nem mindig fájdalom követni, hanem gyönyör. Már nem érdekel, hogy mit gondolnak rólam, vagy róla, csak az számít, hogy én boldog vagyok vele, a fájdalom ellenére is. Mellette akarok maradni és ez így is lesz, történjék bármi.
  - Azt hiszem kicsit elfáradtál, angyalom - szabadítja ki kezeim. - Megérdemled a pihenést - nyom csókot a csuklóimra, majd kap a karjába. - Tudod szeretem amikor engedelmeskedsz nekem, de van, hogy hiányzik az az éned, amikor minden szavamnak ellenszegültél, amikor még menekültél előlem, hiába tudtad, hogy megtalállak...
  Igen menekültem előle, ellenszegültem a szavainak, de akkor még nem ismertem ezt az életet. Amikor először lépte át a küszöböm, sosem tudtam volna elképzelni, hogy egyszer kijelentem, majd, hogy nem beteg, de megtettem. Teljesen felborította az életem, egyik percről a másikra, de megérte. Megérte megismerni Harold Edward Styles-t, aki egykor még a betegem volt. De a történetem nem ezen a napon kezdődik, hanem egy átlagos hétfői napon, ami azt hittem nem lesz más a többinél. Azon a napom, amikor új betegem érkezett... amikor megérkezett ő!


Sziasztok! Amint látjátok megnyitottam az első blogom, vagy nem is az elsőt? Talán már fent vagyok más történetekkel is, csak nem ezen a neven? Meglehet, de ezt még egy kis ideig szeretném titokban tartani, ha megengeditek nekem. Úgy érzem, hogy ebben a blogban szabadjára fogom engedni a fantáziám, nem emelek határokat, mert szeretném megtudni, hogy képes vagyok-e rá. Remélem sokan olvasni fogjátok és csatlakoztok hozzám. Ez lenne a prológus, ami a jövőt mutatja be, de az első fejezetben kezdődik el a történet igazából, amikor betoppan a rendelőjébe a híres Harold Edward Styles. Remélem kíváncsiak vagytok és várjátok, hogy megérkezzen. Hamarosan jelentkezem!

3 megjegyzés:

  1. Izgalmasan hangzik, bár egy kicsit rövid volt :) De várom az első részt! xxG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, kicsit rövid lett, de remélem azért tetszett! Az első rész, sokkal hosszabb, amit már olvashatsz is!

      II. xx

      Törlés
  2. Egy kicsit belemagyarázok, Harry teljes neve nem Harold, hanem rendesen Harry E. Styles, de végül is elhanyagolható, hiszen ez egy ff, ettől függetlenül viszont hogy is mondjam, nem az én világom, de kíváncsian várom a következő részt^^

    VálaszTörlés